Kalite Politikamız


MÜŞTERİ İHTİYAÇ VE BEKLENTİLERİNİ

 

Zamanında teslim ederek

Uygun fiyat avantajı sağlayarak

İnsan sağlığı için Kaliteli ürün sunarak karşılamak

 

ÇALIŞANLARINA VERECEĞİ EĞİTİMLE

 

Sürekli gelişmelerini sağlamak,

Kalite bilincini yerleştirmek,

Çalışanların sağlığı ve çevrenin korunması için maddi ve insani kaynaklarını seferber etmek

amaçlanmıştır.

 

BU AMAÇLAR DOĞRULTUSUNDA

 

OR-AL TEKSTİL SAN. TİC. A.Ş.; olarak, Kalite Yönetim Sistemi konusunda, sorumluluk sahalarımızda, ülkenin yasal düzenlemelerine, uluslararası standartlara, yönetmelik ve mevzuatlara ve tüm etik kurallara uyarak, sistematik ve yaratıcı yönetim yaklaşımları benimsemeyi ve bunları sürekli iyileştirmeyi;

Üretimin tüm aşamalarında hatasız işçilik, üstün kalite, uygun maliyet ve yüksek verimliliğe ulaşmak. Müşteri istek ve görüşlerini esas almak ve tam müşteri memnuniyetini sağlamak

Kalite, çalışan katılımıyla gelişeceği prensibiyle, çalışma performanslarımızı zincirleme sorumlulukla takip etmeyi, çalışanlarımızda öncelikle sahiplik duygusu, faaliyetlerinde sürekli iyileştirme düşüncesi, sorumluluk almaya hazır, işini seven başarılı bireyler olmayı teşvik ederek ihtiyaç duyulan sürekli ve bilinçli bir eğitim programıyla gelişimini ve motivasyonunu sağlamayı;

Müşteri memnuniyeti prensibi ile sürekli kendini geliştirmeyi hedefleyen bir kuruluş olarak, müşteri ihtiyaçlarını zamanında ve istenilen şekilde karşılamayı,

Müşterilerimizden gelen şikayetleri izlenebilir bir yapı ile inceleyip şikayeti çözüm sağlanıncaya kadar etkili ve verimli şekilde takip etmeyi,

 

Mevcut durumumuzu korumakla yetinmeyip, Yönetim Sistemlerinin tüm şartlarına uyarak, sürekli olarak iyileşmeyi, amaç olarak benimsemiştir.

 

02.09.2018

Genel Müdür

Resit Ali Sevinç


 

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.